Sociale Media Marketing 2017-09-26T14:04:38+00:00

Waarom sociale media ? Want u zoekt aandacht voor uw producten en diensten. En die krijgt u enkel daar waar uw toekomstige klanten zich bevinden.

sociale-media-smartphone

Sociale Media worden steeds belangrijker

Wist u al dat de gemiddelde Amerikaanse smartphone eigenaar meer dan 50% van de tijd deze gebruikt om op de sociale media te zijn? We hebben het niet over rijke tieners in Manhattan of Beverly Hills. Maar over heel de V.S. De cijfers liggen hier niet veel lager. Als u onder de aandacht van uw doelgroep wil komen, bent u bijgevolg verplicht de sociale media in te zetten. Met Facebook voorop.

Contacteer ons nu!
seo-google

Zelfs met het mooiste landschap net achter zich…. kijken steeds meer mensen naar sociale media op hun smartphone.

Dankzij sociale media uw boodschap nog meer verspreiden

Wij zetten sociale media actief voor u in. Als versterker van uw verhaal en uw boodschap. Door voor u te zoeken naar bloggers en gebruikers van diverse sociale media. Mensen die schrijven en posten over onderwerpen die goed passen bij uw merk, bedrijf en producten. Op een manier die bij u past. Mensen die volgers hebben, een trouw en geëngageerd publiek bereiken. Die contacteren we om te verkennen welke samenwerkingen er mogelijk zijn.

Dat mag u gerust een vorm van sponsoring noemen, als dit duidelijker voor u is. Maar het is veel subtieler dan dat. Omdat we echt op zoek gaan naar compatibiliteit, naar een leuke match. Zodat de mensen die wij voor u in de sociale media contacteren niet enkel een groot bereik hebben, maar ook perfect authentiek over u kunnen publiceren.

Zodat wanneer zij over u, uw merk of uw product posten, dit een straffe boodschap wordt. Communicatie die extra kracht ontleend aan haar externe, geloofwaardige bron.

Je kan discussiëren of YouTube hoort op een pagina over sociale media. Wij vinden van wel. Terwijl YouTube tegelijk ook de 2e meest gebruikte zoeksite ter wereld is. Als je kijkt naar YouTube dan zie je dat mensen leuke filmpjes delen, er commentaren op geven enz…

Mensen loggen in op YouTube, net zoals ze dit op Facebook, Twitter of Snapchat doen. Ze geven thumbs up, of thumbs down, aan video’s. Vergelijkbaar met likes op Facebook. Fans abonneren zich op hun favoriete kanalen. En misschien nog het voornaamste, 95% van alle video’s die bekeken worden, zijn geüpload door gebruikers.

In die zin hoort YouTube ook bij de sociale media en moet u zeker aan de inzet van video denken in uw marketing.

Niet zolang geleden hebben we nog aan een klant, zelfs een B2B account, geadviseerd een soort van reality show van hun activiteit online te plaatsen. Via zowel YouTube als Facebook.

Sociale Media zijn niet meer weg te denken in moderne communicatie en marketing. Bent u  mee? Heeft u al nagedacht op welke manier sociale media passen binnen uw marketing- en communicatiestrategie?

Wil u dat samen met ons doen?

Contacteer ons nu!