Dankzij AdWords reclame verschijnt uw advertentie steeds op het perfecte moment. Waar en wanneer uw klant naar uw producten of diensten zoekt.

De langste ervaring in de Benelux

AdWords reclame bestaat in de Benelux sinds 1 maart 2003. De allereerste click die medewerkers van Clixreclame behaald hebben dateert al van 14 april 2003. Bij Clixreclame hebben we dus de Belgische AdWords gebruiker met de allerlangste ervaring in huis. Omdat steeds meer consumenten hun informatie online zoeken en vinden, moet u er ook perfect vindbaar zijn met een overtuigende boodschap. Wij leven en denken ‘AdWords reclame’. De combinatie van creativiteit, copywriting en cijferanalyse is helemaal ons ding. AdWords combineren wij steeds met de data die Google Analytics oplevert. Vanuit de filosofie dat we niet streven naar adverteren om te adverteren. Maar wel naar rendabele clicks. Naar reclame die op een meetbare en controleerbare manier extra rendement voor u oplevert.

Contacteer ons nu!
0
Aantal online geplaatste advertenties
0
Talen voor campagnes
0
Uren ervaring met Google AdWords

Waarom werkt traditionele reclame niet meer zoals vroeger?

Omdat er een overdaad aan reclame op de mensen losgelaten wordt. Omdat mensen de reclame steeds meer wegfilteren, ignoreren. Kijkt u nog vrijwillig naar reclame die onderbreekt wat u had gekozen te doen? Als u consumenten de kans geeft reclame over te slaan, dan doen ze dit nagenoeg systematisch. Er is een overkill, een overload ontstaan. Kent u het volgende gevoel?

The only time I look at advertising on television is when I’m too lazy to get up…. and my smartphone is out of power so I can’t go and check out Facebook, Snapchat or Twitter.”

adwords-reclame-werkt-beter

Meetbare respons: zwart op wit controleerbare resultaten. Ook dat is een uniek voordeel van AdWords reclame.

Hoe vaak heeft u al niet moeten horen van reclameadviseurs dat ze op lange termijn voor u werken? Dat u niet ongerust mag zijn als er op korte termijn geen zichtbare resultaten verbonden zijn aan de kosten die u maakt. Dat ze aan een verhaal schrijven en langzaam aan liefde voor uw merk bouwen. Dat niet alles meetbaar is. Dat zij de kenners zijn (en uw harde verkoopcijfers niet centraal staan).

Wij geloven ook in de lange termijn. Maar die komt pas goed bij een opeenvolging van behaalde doelen op korte termijn. Is het bij u niet zo?

Meten is weten

Niemand weet van tevoren welke advertentie de beste resultaten voor u zal geven. In AdWords reclame test u variaties tegen elkaar en verbetert u continu de respons.

Bereik uw klant op het moment dat hij zin heeft in uw producten of diensten

U kan elke AdWords campagne instellen van 24/7 tot slechts 1 uur per week. U kan ook uw bod per click aanpassen in functie van de tijd van de dag, of van de dag van de week, die voor u het belangrijkste zijn.

Totaal flexibel budget

Niet alleen heeft u 100% controle over uw budget, u kan ook per subcampagne bepalen hoeveel budget u beschikbaar maakt. En u kan dit op elk moment aanpassen.

Dit zijn slechts enkele voordelen van AdWords reclame. Er zijn er veel meer.

  • Snelle opstart

  • 100% op maat van uw bedrijf

  • Permanent aan te passen

  • Perfect meetbaar

  • Tot op niveau van gemeente instelbaar

  • Per taal apart inzetbaar

  • Advertenties aangepast aan de smartphone

  • Van een dorp tot de ganse wereld

  • Aangepast voor webshops

  • Adverteer op miljoenen websites

  • Test permanent vele opties

Contacteer ons nu